Liseberg

I går åkte jag och min familj till Liseberg :D
Vi kom fram vid 1 och då träffade jag Becca, hennes familj och Ewe för de hade ju åkt dit dagen innan :D
Jag gick för det mesta med Becca, Ewe, Marcus och mamma =)
Jag, Becca, mamma och Beccas lillasyster Michaela skulle åka Balder men Michaela skulle åka med mamma och de skulle sitta längst fram, men jag och Becca ställde oss i kön så att vi skulle sitta 2:a ochd det gick ju mycket snabbare eftersom det är ganska många som vill åka först.
Vi åkte i väg och kom nästan upp helt för uppförstbacken då vi säger tänk om den fastnar och det gör den med, det var läskigt att sitta fast där och Becca höll mig jätte hårt i handen och skrek :P men efter en liten stund startade den igen men när vi har åkt klart så stannar den igen så personalen fick komma och putta in oss :P
Vi åkte den nya Hanghai men den var en besvikelse, inte så roligt som jag trodde, även den stannande men det var inte när vi satt i den. Det hände mycket igår :P
Jag, Becca, MIchaela, Jonte och Ewe avslutade med Flumeride och där blev Michaela blötast och hon frös jätte mycket, även jag och Becca blev jätte blöta, men Jonte och Ewe klarade sig :P
Här kommer lite bilder:

Jag, Becca och Ewe i kön till Spinrock


Jonte vann stjärnvinst på Marabou, vissa har tur :D


Detta var det som var innuti, man tror att det är många men det var ca 20 st.


Det var en jätte roligt och trevlig dag :D
Jag tackar alla som var med :D

Ha det så bra så hörs vi :D

Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Dagen var perfekt, riktigt roligt var det.!!Tack själv.!!<3

2009-05-03 @ 14:13:03
URL: http://madebyrebecca.blogg.se/
Postat av: ^^

Ni har verkar haft kul:)

2009-05-03 @ 23:50:12
Postat av: Carro

Svar: Vi hade jätte trevligt och roligt, du skulle varit med :D

2009-05-04 @ 17:50:19
URL: http://madebycarro.blogg.se/
Postat av: Casper

Jonte lika glad som vanligt hahahahaahahha xD Men nöjd blev han :P

2009-05-06 @ 16:07:28
URL: http://madebycappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0