Liseberg

Hej hej!

Först var det Vinbergs skolan för att ha hälsodag med 0-2:an.
Det gick bra, men den första gruppen var det lite kort och så men det var ju först.
men de andra gick jätte bra tyckte jag.
När klockan var 12.00 kom mamma och hämtade mig för att klockan 13.00 skulle jag till Liseberg med TÄB.
Jag kom hem packade ut väskan och packade ner lite extra kläder ifall man skulle bli blöt.
Men när klockan var 13.00 gick bussen mot Liseberg.
På vägen dit så sjöng vi lite allsång och det gjorde att tiden gick mycket snabbare.
Vi var framme ca 14.30 och de öppnade 15.00.
Denna gången fastnadeinte jag i Balder som tur va och inte i någon annan.
Men när vi skulle åka Kanonen med Annso så gick den så klart sönder och funkade inte på hela dagen/kvällen.
Var hemma ca 23.30
Här kommer lite bilder:

Chelsea, Liza och Sara i Colorado


Chelsea, Liza, Pernilla, Annso och jag


Viktoria, Sara, Annso och Chelsea i Flume ride


Viktoria, Chelsea och jag i spegelhuset


Tjejerna


Tack för denna underbara dag

Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Annso

Tack själv!

Jag hade jätteroligit också tack vare alla <3

2009-05-20 @ 17:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0