Konfirmation

I dag så skulle ju då min lillebror Jonte konfirmera sig.
Jag gick väll upp vid 8.00 för att duscha innan jag och mamma cyklade till Linnea för att lämna hennes present vid 9.00.
När vi kom tillbaka åt jag frukost och gjorde mig i ordning och sen hjälpte jag mamma med lite saker.
Vid 11.40 åkte vi till stan för att hämta smörgåstårtorna, Becca och tårtorna som henns mamma hade gjort.
Konfirmationen började 14.00 och slutade ca 15.30, det var ganska segt men i slutet gick det snabbt som tur va.
Sen var det hem och äta smörgåstårta, tårta och godis.
smörgåstårtan och tårtan var jätte god.
Jag och Becca fick vara lektanter för barnen, det tyckte det var roligt.
De flesta åkte nog hem vid 19.00 men mormor, Thomas, Emil, Irene och Patric stannade kvar en liten stund.
Jag och Emil spelade mjuktennis.
Så nu känner man att man inte behöver äta mer.
Snart ska jag plugga inför ett prov vi har i natur imorgon och jag har inte ens öppnat boken.
Får ju inte glöma att gratulera min mamma på morsdag.
Här kommer lite bilder från dagen:

Linnea


Jonte


Syskonen Persson


Några konfirmander


Johanna, Jonte och Michelle


Becca och jag <3


Smörgåstårtan


Tårta 1                                                                                  
     

Tårta 2


Emil och jag spelar mjuktennis


Detta får avsluta en jätte bra dag

Ha det bra så hör vi

Kram kram♥





Kommentarer
Postat av: Rebecca

En jätte bra dag med dig!!<3<3<3<3

Jag har inte öppnat mina natur böcker, jag ska gå och göra det nu!!!<3

2009-05-31 @ 22:09:59
Postat av: Lotta

Ja det har varit en lyckad konfirmation och mors dag. Kram

2009-05-31 @ 22:16:14
URL: http://joooonte.blogg.se/
Postat av: Lisa

hihi, första gången jag kollar din blogg. så fina tårtor ;O :) kram

2009-06-04 @ 18:27:23
Postat av: Carro

Ja det var jätte fina och goda med :D

Kram kram

2009-06-06 @ 14:05:09
URL: http://madebycarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0