God kväll!!

Hej hej!

I dag var det skola mellan 8.00-13.00.
Först var det engelska, sen i-val och till sist studiebesök på roddklubben.
Studiebesöket var okej :D
Jag, Elin och Jennifer åkte med Amanda, men hennes bror som skulle komma och hämta oss när det var slut vid 13.00 kom inte förrän 13.45 så det var lite tråkigt att vänta, men men vi kom tillbaka i alla fall :D
När vi kom tillbaka satt Becca och väntade på mig för att det regnade ute och hon ville inte gå just då och jag ville inte cykla just då så vi väntade tills det slutade regna ca 14.00.
Men när jag kommer till Stålboms så börjar det att ösregna men som tur va hade jag regnkläder på mig, men jag blev ändå jätte blöt :P
Jag kom hem och tog på mig torra kläder och värmde mig lite vid kaminen sen så åt vi rabarber paj :D
Efter vi hade fikat så var jag med Annso och har varit med henne tills ca 22.30.
Vi har haft det jätte trevligt tycker jag, det var länge sen vi va :P

Ha det så bra och söv gött så hörs vi i morgon :D

Kram kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0