Gårdagen

I går så skulle vi ha överraskningskalas för Chelsea, så Annso och Pernilla kom hit 15.00 för att fixa lite saker innan Chelsea skulle komma 16.00.
När Chelsea kommer äter vi tårta och dricker saft i uterummet sen åker vi ner till stranden för att grilla.
På stranden doppar jag fötterna men det var inte så jätte varmt och skönt.
Vi satt på stranden och hade det jätte mysigt, men sen börjar vi frysa lite så vi cyklade hem till mig.
När vi kom hem till mig satte vi oss i uterummet och åt chips och godis och spelade Skip bo.
Det var en jätte trevlig och mysig kväll.
Jag hade bilder på datorn men den gick ju sönder så jag hoppas på att jag får bilder från Annso.
Lägger in dom så fort jag får dom i så fall.

Kram kram♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag skulle varit med, men får ta det en annan gång!!<3<3<3

2009-05-22 @ 21:24:54
Postat av: Carro

Japp, du kan va med på våran spa kväll vi ska ha någon dag <333

2009-05-22 @ 21:27:26
Postat av: Lotta

Det tyckte väl Chelsea var en mysig dag för henne?

2009-05-22 @ 22:56:49
URL: http://joooonte.blogg.se/
Postat av: Carro

Ja, det tror och hoppas jag att hon tyckte :D

2009-05-23 @ 10:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0