Bilbingo

Hej hej!

I dag så har jag inte gjort så jätte mycket.
Har pluggat pytte lite och sen så har jag solat lite med.
Men när klockan var 17.00 va jag och mamma hos Becca för att hämta henne och hennes mamma för vi skulle till Ullared och spela bilbingo.
Vi kommer väll dit vid 17.30 och går och köper bingolotter eller vad man ska kalla det och sen väntar vi på att det ska börja.
När klockan är 18.00 så börjar det.och vi sitter i bilen och kryssar för våra nummer och klo. 19.00 är det paus så vi fikar lite och det var jätte mysigt.
När klockan är 21.00 så är det slut och vi vann tyvärr inget, men bättre lycka nästa gång.
Det har i alla fall varit en jätte trevlig och mysig kväll med Becca och mammorna.
Jag tackar för detta och hoppas vi gör om det fler gånger.

Jag och mamma i pausen


Ha det så bra så hörs vi

Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det var jätte mysigt!!<3<3<3

Tack för en ännu bra dag med dig.!!

2009-05-24 @ 23:01:27
Postat av: Anonym

Tack själv <33

Du är BÄST <33

2009-05-24 @ 23:09:00
Postat av: Lotta

Ja visst hade vi det mysigt. Det gjorde inget att vi inte vann. Det gör vi nästa gång. KRAM

2009-05-27 @ 14:02:25
URL: http://joooonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0