30 maj

I dag var jag först i stan för att fixa lite inför Jontes konfirmation i morgon.
Sen när vi kom hem blev det att ligga och sola hela dagen.
När klockan var 18.00 kom vi till thairestaurangen i Skogstorp för att äta där med Yvonne, Linnea, Viktor, mamma, Jonte, Helena och Daniel. Annso skulle också varit med men hon låg i 38 graders feber, inte roligt.
Vi åt i alla fall buffé och det var jätte gott.
Efter vi hade ätti spelade jag, Jonte, Viktor och Daniel minigolf, jag förlorade.
Det var rktigt trevligt och mysigt.
När vi hade varit hemma en liten stund så kommer Becca, hennes mamma, Evelina, Marcus och några kompisar hit och överraskade oss. När de skulle åka spelade de hög musik och sjöng, jag och mamma höll på att kissa ner oss.
Men det gjorde hela kvällen bra.
Här kommer lite bilder från när vi var och åt:

Detta åt jag


Yvonne, Viktor, Daniel, Helena och Linnea


Jonte spelar minigolf


Den lille tannalösa "gubben" Viktor


Jag


Ha det bra så hörs vi

Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Mysig dag du har haft.

Ja, fy f*n va kul vi hade i bilen:P..HAHAH

Ses imon, SMS:a innan du kommer!!!

<3<3<3

2009-05-31 @ 00:03:19
Postat av: Carro

Dagen har varit jätte bra, mysig och trevlig :D

Det kan jag förstå

Jag Smsar innan vi kommer <33

2009-05-31 @ 00:12:53
Postat av: Lotta

Visst hade vi en bra dag. Åt god thai buffe på kvällen och njöt av sommar värmen. Kram

2009-05-31 @ 22:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0