29 maj

Hej hej!

I dag var det skola mellan 11.30 - 14.20.
Provet gick mycket bättre än vad jag trodde, hade typ inte pluggat någonting men kändes ändå att jag kunde allt.
Sista lektionen skulle vi göra klart vårat arbete om Rädda Barnen som vi ska redovisa på måndag.
Efter skolan cyklade jag hem och åt några mackor sen till Skogstorpsskolan för att kolla min dator.
Jag kommer dit och han startar den och hör hur det låter och säger att det inte låter bra, men ska sätta i en skiva och kolla och försöka spara något/ det mesta, men den var helt paj så det gick inte att spara något så nu är allt borta.
Men ska komma dit på tisdag igen för att då är det några mac gubbar där.
När jag hade vartit där och kommer hem frågar Annso om vi ska va lite innan vi ska kolla på studentbalen.
Vi pratade lite och spelade skip-bo, sen när klockan var ca 16.45 åkte vi till Becca för att hämta henne och hennes mamma som också skulle kolla på studentbalen.
Det var riktigt trevligt och de hade jätte fina klänningar, vi stod där i ca 3 1/2 timma innan alla hade kommit.
När vi hade kollat klart åkte vi hem till Becca för att Jonte skulle betsämma lite till tårtorna inför konfirmationen.
Vi fikade lite där med.
När vi väl var klara där åkte vi hem och åt.
Nu vet jag inte riktigt mer vad jag ska göra.

Ha det bra så hörs vi

Kram kram ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag tyckte inte att provet va så lätt, jag kunde ju inget om ishallarna och det, men hoppas jag får G!!!!

Studentbalen va riktigt trevlig, bara synd att det tog så lång tid, man orkar ju inte stå där så länge!!!<3<3<3

2009-05-30 @ 08:04:31
Postat av: Carro

Du kommer att få G till och med VG :D

Japp, det var riktigt trevligt håller med om att det var lite jobbigt att stå där <33

2009-05-30 @ 10:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0