28 maj

Hej hej!

I dag började jag 8.00 för att jag skulle ha datorkunskapsprov, det gick ganska bra.
Sen hade jag hål från ca 9.30 till 11.00 då idrotten började.
Vi hade lite stafetter och sen lite fritt då jag körde rundbadminton.
Efter idrotten var det dags för lunch och sen engelska, det var la sådär.
Till sist var det matte till 16.00 och där gick det också bra.
När jag cyklade hem så hade jag världens motvid så jag nästan hade lust att hoppa av cyklen.
Men jag kom hem som tur var, men var ganska trött.
Vid 17.30 åkte vi till mammas kusin för att hennes barn Vilmer fyllde 2 år.
Först fick jag vara lite lekledare för barnen sen åt vi lite mackor och så, och till sist blev det marängtårta, mums.
Nu ska jag snart plugga med Becca inför BKF provet vi har i morgon.
Håll tummarna för mig att det kommer gå bra.
Sen får vi inte glömma att gratta min mamma idag på INGEBORGs dagen, så grattis till henne.

Ha det bra så hörs vi

Kram kram♥

Födelsedagsbarnet som ska blåsa ut ljus

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag hoppas det går bra för dig imon på provet, vi ska ju snart börja plugga:p...

Men CARRO du glömt en sak idag....

Carros mamma han namnsdag idag grattis säger vi till henne som heter INGEBORG!!!

2009-05-28 @ 21:49:11
Postat av: Carro

Tur att du kom på det :D

2009-05-28 @ 21:52:59
URL: http://madebycarro.blogg.se/
Postat av: Rebecca

HAha, Ja det är typ det jag har tänkt på idag!!

GRATTIS LOTTA!!!

2009-05-28 @ 21:55:42
Postat av: Lotta

Hi hi ni behöver inte komma i håg att jag heter Ingeborg hihi.

2009-05-28 @ 21:59:28
URL: http://joooonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0