26 maj

Hej hej!!

I dag var det skola mellan 9.30-10.30. väldigt gött.
Efter skolan gick jag och Becca till stan för att köpa konfermationspressent till min lillebror Jonte.
Sen gick vi till Stålboms för att fika, det blev en ost & skink macka med annanasröra och en smoothie, MYSIGT.
Vi gick även och hälsade på min mormor och fick lite fika där.
Min kusin Emil kom också dit, väldigt trevlig.
Senare gick jag och Becca hem till henne och var där, det var väldigt trevligt som vanligt.
När klockan var ca 21.00 kom mamma för att hämta mig för hon hade slutat jobba då, men klockan blev 22.30 innan vi åkte för våra mammor hade mycket att prata om.
Så nu är jag hemma och gör inte så mycket.
Har precis ätit årets första svenska jordgubbe, väldigt god.
Tackar Becca för en väldigt bra dag, men den kan ju inte bli annat med henne.

Ha det så bra så hörs vi

Kram kram ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Naaw, dagen var perfekt...

Man kan ju inte säga annat än att våra mammor är bra på att prata. Syret räcker ju nästan inte till oss, HAHAh nej nu va jag taskig.!!

Tack för en jätte trevlig och mysig dag!!!

2009-05-26 @ 23:19:26
Postat av: Carro

Haha, de kan ju prata hur läääänge som helst :P

2009-05-26 @ 23:25:14
Postat av: Lotta

Jaaaaaaa nu Rebecca var du inte snäll mot oss mammor. Vi har mycket att prata om hihi.

2009-05-27 @ 14:01:01
URL: http://joooonte.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Haha, JA men det är ju faktiskt SANT!

Men det är bara trevligt.!!!<3

2009-05-27 @ 14:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0