25 maj

Hej hej!

I dag var det ju då tillbaka till skolan efter en låång ledig helg och det var väldigt jobbigt att gå upp.
Dagen började med matte och sen var det arbetssätt och lärande.
Efter klockan 12.00 så skulle vi inte ha några lektioner för lärarna skulle på någon sak så istället skulle vi ha något som hette Kulturkrocken.
Det började klockan 13.00 och där fick man vara i olika grupper och prova på olika saker tex måla, dansa, göra smycken av sten och cykelslang och sångcoatching, det var la sådär inte jätte roligt.
Slutade ca 14.30 i dag istället för 16.00 tack vare denna Kulturkrock.
När jag kom hem så var jag hemma ca 1 timme sen skulle jag följa med och lämna min lillebror på församlingsgården för att han ska på konfirmationsläger och kommer hem på torsdag.
Så nu är det bara jag, mamma och pappa hemma riktigt gött.
Efter vi hade lämmnat han så beställde vi en kycklingrulle och cyklade hem för att sätta oss ute och äta.
Sen resten av dagen har jag bara tagit det lugnt och solat.
Nu ska jag snart kolla på Solsting och snespång med Stefan och Krister.

Ha det bra så hörs vi

Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tråkigt att det var skola igen, men snart är det lov!!!

Något positivt vi fick ju sluta tidigare:P<3<3<3

2009-05-25 @ 19:32:37
Postat av: Carro

Japp, man får ju se något positivt i det <333

2009-05-25 @ 22:07:49
Postat av: ^^^

Krister? nej:P

2009-05-25 @ 23:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0