20 maj

Hej hej!

I dag var det skola mellan 9.00-12.00, det var någon inspirationsdag.
Först var vi på någon föreläsning på Stadsbion och sen första passet var jag på en föreläsning om Ge-kås.
Det var faktiskt ganska intressant man fick reda på lite siffror bla att de fick in 2,9 miljader kronor förra året,
det är ju sjukt mycket.
Sista passet var jag på en föreläsning om Stålboms och även den var intressant.
Efter skolan cyklade jag till mormor för att äta, det blev hemma gjorda köttbullar, potatis och sås, mums.
Efter vi hade ätit åkte vi till farmor och farfar för att hälsa på, väldigt trevligt.
Sen när jag kom hem ca 19.00 så åt jag och har inte gjort så mycket mer.
Gött att det är lååång helg nu är så himla skoltrött, men som tur är är det snart sommarlov.
Resten av kvällen så blir det att ta det lugnt och bara slappa framför TV:n.

Ha det bra så hörs vi

Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det är så skönt med lååååååååång helg, är så trött på skolan. Men vi fixar det sista tillsammans i skolan, det är snart lov vi får tänka positivt!!<3

2009-05-20 @ 23:10:35
Postat av: Carro

Aa, det är ju inte långt kvar så vi klarar det tillsammans :D <33

2009-05-21 @ 09:35:16
URL: http://madebycarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0