19 maj

Hej hej!

Började klockan 9.30 i dag men var där 9.00 för att vi skulle förbereda oss inför en redovisning om ett område som jag har berättat om innan, det var en gubbe från kommunen som kom och lyssnade på våra idéer så det var lite nervöst.
Efter det så var det luch och sen var det datakunskap.
Så i dag slutatde jag 12.20, gött.
Efter skolan cyklade jag till min mormor för att hälsa på och var där till 21.00, det var riktigt trevligt.
Jag hade en jätte härlig cykeltur hem, det var helt lugnt och stilla och tyst.

Ha det bra så hörs vi

Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja det var lite nervöst igår, men det gick ju faktiskt ganska bra. Vad gjorde du hos mormor då??



Kram<3

2009-05-20 @ 08:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0