18 maj

Hej hej!

Då var helgen över och det var dags för skolan i dag.
Men som tur är går vi ju bara tre dagar denna veckan så det är ett STORT plus.
I dag var vi först på en föreläsning som handlade om filmen Hata Göteborg och den var bra och intressant.
Efter lunchen hade vi svenska där vi skulle lämna in våra berättelse som vi har skrivit.
Efter det var det dags för prov, men det gick faktiskt bra hoppas jag.
Till sist var det natur som inte är så jätte roligt, men men det är bara ca 2 lektioner kvar.
När jag kom hem så åt jag mackaroner och carbonara, mums.
Nu sitter jag här och gör inte så mycket.
Ska väll bara ta det lugnt i kväll och kolla på TV.

Ha det bra alla läsare så hörs vi

Kram kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0