17 maj

Hej hej!

I går så kollade jag på Eurovision song contest men jag sov för det mesta.
Jag tyckte i alla fall att Norge var jätte bra och värdiga vinnare.
Emil sov här i natt med.
I dag så har jag pluggat på ett prov som jag har i morgon, Emil var här till ca 12.30 och sen vid 15.00 kom mormor hit.
Yvonne och Linnea skulle på bilbingo så mamma sa att vi skulle följa med om vi ville och det ville vi.
Så när klockan var 17.00 kom Yvonne och Linnea och hämtade oss.
Vi åkte till Ullared för att spela bilbingo som började 18.00.
Jag vann ingenting, men Yvonne vann 1000 kr och Jonte vann 2000 kr, inte dåligt alls.
Nu ska jag snart plugga på provet och hoppas det går bra i morgon.

Ha det bra alla och sov gott

Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag det var väl tur att det var Jonathan som vann och inte du. Tänk vad han hade tyckt det varit orättsvis. Men visst var det skoj att han och Yvonne vann. Nu ser man ju att man kan vinna mycket pengar på bilbingo. KRAM

2009-05-18 @ 13:05:07
Postat av: Casper

Norge var duktiga. Men inte lika duktiga som Sverige!!!

2009-05-18 @ 16:45:42
URL: http://madebycappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0