16 maj

Hej hej!

Vaknade 8.00 i dag för att jag skulle på handledar kurs med mamma och pappa.
Mamma hade varit på Stålboms och köpt frallor, mums.
Handledarkursen började 9.00 och ca 10.00 var det fika dags, det blev bullar, kakor och läsk.
Klockan 12.00 var det slut och då gjorde vi lite ärenden i stan sen åkte vi hem och åt kebabrulle.
Efter  det spelade jag och Emil lite Yatzy, Wii och gick ut för att spela mjuk tennis.
Nu sitter jag här och gör inte så mycket.
I kväll blir det Robinsson och Eurovision song contest.

Ha det bra så hörs vi senare

Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Gick det bra på kursen??

2009-05-16 @ 15:58:20
URL: http://madebyrebecca.blogg.se/
Postat av: Carro

Japp det gjorde det :D

2009-05-16 @ 18:05:46
URL: http://madebycarro.blogg.se/
Postat av: Lotta

Du kommer att fixa att köra bil. Men lite nervös kommer jag ju att vara. KRAM

2009-05-18 @ 13:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0