15 maj

Hej hej!

Kom hem från skolan för en liten stund sen och har precis ätit nonstop glasstårta, mums.
Dagen började med engelska och sedan i-val (fotografiskbild) och jag var klar med allt så jag hade betygsnack med dom och det gick bra som tur va så nu har jag inget mer i-val innan sommarlovet, jippi.
Efter lunchen skulle vi till museet och där fick vi sitta i ett litet hus som var byggt på 1700-talet och lyssna på hon som pratade, det var ganska intressant.
Sen fick jag, Evelina Bernström och Fredrik ta på oss några sjalar och sedan vara med i en liten slags teater, fast vi behövde inte säga något som tur var, vi såg ganska roliga ut och vi skrattade ganska mycket.
Efter museet hade vi IOS där min grupp jobbar om Rädda Barnen.
När jag kom hem stod det en nonstop glasstårta på bordet så då tog jag en bit.

Ha det bra så hörs vi senare

Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Evelina

hhahahha de va skoj xD

2009-05-15 @ 16:08:17
Postat av: Carro

Ja, det var det :P

2009-05-15 @ 16:08:41
URL: http://madebycarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0