14 maj

Hej hej!

I dag var det skola från 11.30 till 15.00.
Dagen började med 2 timmars handikappsidrott och det var jätte roligt.
Fick även reda på idrottsprovet som vi gjorde för 2 veckor sen kanske och där gick det bra
Vid 14.15 kollade vi på en teater som 2:orna hade gjort och till sist var det matte där vi började med geografi.
Efter skolan så följde jag med Becca när hon skulle klippa sig och sen gick vi hem till henne för att min cykel var där.
Jag var där en liten stund och sen när jag skulle hem så började det regna så Becca övningskörde mig hem, det gick bra även om det var några kärringastop.
Sedan när jag kom hem så har jag inte gjort så mycket.

Ha det bra

Kram kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0