11 maj

Hej hej!

I dag var det skola igen från 8.00-16.00.
Efter skolan så följde jag med Becca och så åt vi sen skulle Becca till friidrotten och träna de små.
Efter hon hade tränat dom så åkte vi hem till henne så hon fick packa ner lite för hon ska sova här i natt.
I morgon ska vi åka till Stockholm för att kolla på skol SM i fotboll då Falkenbergs gymnasieskola spelar om guld mot något annat lag.
Vi ska möta Evelina Andersson 4.30 och bussen går 5.00 mot Stockholm och vi kommer väll hem ca 24.00.
Så det blir att spendera ganska mycket av dagen i en buss.
I morgon fyller Becca 17 år så hon ska spendera hela dagen med mig och Ewe.
I morgon ska jag sova hos Becca och på onsdag ska vi till Vinberg för att ha hälsodag med 0-2:an
Så det blir inte så mycket bloggande för min del

Ha det bra

Kram kram ♥♥

Kommentarer
Postat av: jonte

hoppas att ni får det roligt :D

2009-05-12 @ 15:38:57
URL: http://joooonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0