9 juni

I dag fortsatte våran tävling mot friskvård.
Vi spelade kubb och där vann våran klass så då stod det 1-1 så vi fick spela en avgörande match genom att spela frisbee golf och då blev det lika så vi fick köra en omgång till fast då var det fotbolls golf och då vann vi BF.
Så när vi kommer tillbaka efter sommarlovet så ska vi få tårta.
Friskvårdarna blev väldigt sura och var dåliga förlorare.
Efter det var slut så slutade vi och då hänge jag med Becca hem och sen åkte jag, Becca, hennes mamma, hennes lillasyster Michaela, Marcus och hans kompisar till Ge-kås.
Jag köpte inte så mycket.
Men det har varit en jätte bra dag.
Tackar Becca för den största delen av dagen <33

Ha det bra så hörs vi

Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Naaw, och jag tackar dig för dagen!!!<3

2009-06-10 @ 15:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0