8 juni

Hej hej!

Då var det ju skolan i dag och det var riktigt segt att gå upp i dag.
Vi hade matteprov och där hoppas jag att det gick bra.
Sen hade vi tre betyg snack och de var bra.
Vi hade håltimme från 11.00-13.10 så jag, Becca, Elin och Ewe gick och åt thaimat.
Efter skolan va jag med Emil en liten stund och det va väldigt trevligt.
Jag var väll hemma vid 19.00 och då var mammas barndommskompis här med sin familj.
Vi åt god mat och god paj.
Detta var väll vad jag har hittat på i dag.

Ha det bra så hörs vi

Kram kram♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

En riktigt trevlig dag har du haft idag då!!<3

2009-06-08 @ 21:50:29
Postat av: Carro

Ja, det har varit en jätte trevlig dag i dag <3

2009-06-08 @ 21:51:44
URL: http://madebycarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0