3 juni

I dag säger vi grattis till Casper som fyller 15 år, hoppas du får en bra dag.
Skola i dag som alla andra dagar, kollade på film och hade betygsnack.
Fick reda på provet i BKF och där gick det bra fick VG+ och ett väldigt, väldigt, väldigt starkt VG i slutbetyg.
I svenskan fick vi även reda på vad vi låg på och jag låg på ett VG.
Efter skolan så gick jag till stan för att köpa en pressent till min syssling Tilde som fyller år på fredag.
Hade en jävla motvind hem, men hem kom jag.
Har inte gjort så mycket mer i dag och inget mer planerat.

Ha det bra så hörs vi

Kram kram♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Grattis till Casper!

Det är bra med ett VG i BKF!!!

Men den där jävla svenskan ska vi inte prata om:PHAHAHAH. Men det är bra att du ligger på ett VG<3

2009-06-03 @ 18:35:16
Postat av: Carro

Ja, men du förtjänar också ett VG <33

2009-06-03 @ 18:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0