28 juni

I dag när jag hade ätit frukost och gjort mig i ordning så cyklade jag till Becca.
Jag fick papprerna om jobbet som jag skulle läsa igenom innan jag skulle börja jobba.
Vi hade det väldigt trevlig och när klockan var ca 16.00 så skulle hon till sin pappa och sen åka till Norge i ca 2 veckor så det var bäst att va med henne in i det sista.
Klockan 16.30 började jag jobba och i dag så var det premiär så det var några kändisar där bla. Björn Gustavsson, Robert Wells och hans fru, Stefan och Krister, Måns Möller, Kurtan m.m.
Sålde progamblad men det gick inte så jätte bra för jag fick stå där de ska sitta och då har de radan köpt fast jag sålde 6 stycken.
 Sen i pausen stod jag i sovenirvagnen och där gick det mycket bättre.
När jag hade slutat och när föreställningen var klar så följde jag med Beccas lillasyster Micheala för att hon ville ta kort med Björn Gustavsson så jag fick fråga han om det gick bra och självklart så gjorde det det.
Det har varit en bra dag i dag med.

Ha det så bra så hörs vi

Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du träffat Björn Gustavsson?:O:O:O:O:O Fy fan va orrättvist!

2009-06-29 @ 10:08:57
Postat av: Carro

Japp, men vem är du?

2009-06-29 @ 22:05:19
URL: http://madebycarro.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Så kul!!!

Det va snællt av dig att følja med michaela och fråga!!!



Sakanr dig massor, åker från tingvoll i mon, men jag tror att jag kommer till Sverige på tisdag, då vi ska till farmor och farfar, sen så kommerj ga kanske till Falkenberg på torsdag!!! Ha det bra<33<3<3<3

2009-07-05 @ 02:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0