24 juni

När klockan var ca 11.30 kom jag till Vallarna för att hjälpa till inför föreställningarna.
Jag och Becca gjorde en massa bla. gjorde toaletterna fina, bar stolar och bord och satte ut sittdynor på 1618 stolar m.m.
Efter ett tag så frågar de om vi vill jobba där i sommar och vi svarade såklart ja.
Så nu jobbar jag för 2entertain och ska sälja programblad på Vallarna under föreställningarna.
Innan hade jag inget sommar jobb och nu så har jag, jag säger som Viktor brukar säga allt löser sig.
Vi fick även se genrepet för publik.
Nu är jag ganska trött så ska snart gå och lägga mig
Bilder kommer från dagen.

Ha det bra så länge

Tackar Becca för dagen♥

Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja, så jäkla gött!!:D

Tänk om du inte hade följt med mig, vilken tur att du ville.!!

HA det bäst ses på fredag !!<3<3<3

2009-06-24 @ 23:25:33
Postat av: Carro

Det är jäkligt gött ja :D

Det var verkligen tur att jag ville följa med.

<3<3

2009-06-25 @ 17:05:54
URL: http://madebycarro.blogg.se/
Postat av: chelsss

hej carro ! Har vart helt lost ett tag och varken snackat med dig eller läst din blogg. Får ta tag i det här nu ! JAG ÄLSKAR DIG ! <3 ( va nån dag ? )

2009-06-25 @ 22:59:58
Postat av: Carro

Jag älskar dig med <3

Ja, vi får va någon dag för det var inte i går

2009-06-25 @ 23:52:24
URL: http://madebycarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0