20 juni

God kväll!

I dag så har jag inte gjort så mycket.
Ungefär vid 19.00 skulle vi åka till farmor och farfar så vi tog och åt på Mc donalds, väldigt mättande.
Efter det så körde pappa till Vinbergs hed och så stannar han bilen och säger nu ska du övningsköra.
Jag trodde han skojade men det gjorde han inte så jag satte mig i bilen och började köra.
Jag har aldrig i hela mitt liv kört bil innan och så bara sådär så ska jag köra.
Men det gick riktigt bra för att vara första gången, det blev ju några kärring stopp men det var ju första gången.
Det var rätt roligt och köra.

Ha det bra så hörs vi

Kram kram ♥

 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Härligt Carro, nu ska vi ut och övningsköra tillsammans!!<3

2009-06-21 @ 00:23:41
Postat av: Carro

Hahaha <3

2009-06-21 @ 00:38:06
URL: http://madebycarro.blogg.se/
Postat av: Carro

Du är ju typ 100 gånger bättre än mig XD

2009-06-21 @ 00:39:01
URL: http://madebycarro.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Nej det är jag inte, man måste bara träna.. Jag är inte så bra!!<3

2009-06-21 @ 12:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0