11 juni

I dag var man ledig från skolan för att vi hade inga lektioner så vid 12.30 mötte jag Becca vid biblioteket och sen gick vi till Spiran för att äta, jag tog en kycklingwrap och det var riktigt gött.
När vi hade ätit klart gick vi till blomsterbörsen för att jag skulle köpa en ros tilll Emil som går ut 9:an i dag.
Efter det gick vi och handlade yoghurt och jordgubbar för att vi skulle hem till Becca och göra smoothie.
Vid 18.00 började Emils skolavslutning på Vallarna och just då skulle det också regna hela tiden.
När det var slut åkte jag, mormor, Thomas och Emil hem till mormor för att äta smörgåstårta och hallon/fläder paj.
Här kommer bilder från när Becca gör smoothie:

Innan vi började att mixa allt


Becca håller på att mixa det


Så här blev det, vi var snälla och gjorde en till Marcus med


Ännu en bra dag med Becca och det tackar jag för

Ha det bra så hörs vi

Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

En toppendag med dig!!<3<3<3

2009-06-11 @ 22:53:51
Postat av: Carro

Det kan ju inte bli annat med dig <3

2009-06-11 @ 22:57:34
URL: http://madebycarro.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Naaw, <3<3<3<3

2009-06-12 @ 13:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0