1 juni

Ja då var det sommar i dag och tillbaka till skolan.
Känns som om det är måndag och fredag hela tiden och det är tur det eftersom jag är så skoltrött.
Efter skolan gick jag och köpte ett smyckesskrin till mamma eftersom hon fyller år i dag så grattis till henne.
Sen cyklade jag hem till mormor för att jag hade glömde min mobil i hennes väska igår.
Där va Emil och de hade bakat raberberpaj och den kunde jag inte motstå fast jag hade lite bråttom hem.
När jag kom hem var det bara att byta om till badkläder för att cykla ner till stranden och fira mammas födelsedag.
Jag, mamma och Jonte badade, det var faktiskt inte så kallt.
Yvonne, Viktor och Linnea kom också för att fira mamma.
Vi åt sallad och tårta, mums.
Det var en jätte mysig och trevlig kväll med bra personer.
Här kommer lite bilder:

Mamma och jag


Yvonne och Viktor


Tropikana sallad från Stantons





Tårtan från Jontes konfirmation men det gick bra


Folket


Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vilken mysig dag di har haft!!!

GRATTIS TILL LOTTA!!<3<3<3<3<3

2009-06-01 @ 21:47:35
Postat av: Carro

Hon tackar nog :D <3<3

2009-06-01 @ 22:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0