De senaste dagarna

Under de senaste dagarna så har Emil varit här från lördag-tisdag, väldigt trevligt.
I måndags så tog jag, Becca och hennes kusin Sofia tåget till Göteborg för att vi skulle kolla på Lotta på Liseberg.
Vi var i Göteborg vid 15.00 och gick då till Liseberg för att sätta oss så att vi skulle få bra platser.
När vi kom så var det inte mycket folk men eftersom tiden gick så kom det fler folk.
Vi såg att man kunde vara med och tävla om de levande bingobrickorna så vi gick och kollade hur man skulle göra och då så var det utlottning på biongolotten. 
Vi var där klockan 16.00 första gången och sen var vi där 17.00 och då vann jag en plats. Vi gick dit 18.00 igen för att se om någon mer skulle vinna men så blev det inte.
När vi skulle äta så öppnade sig himlen och regnet det bara öste ner tror till och med att det haglade.
Vi hann inte ta på oss regnkläderna så vi blev ganska blöta men det torkade.
19.00 skulle de som hade vunnit en plats som de levande bingobrickorna samlas för att de skulle berätta hur det gick till.
Jag satt på rad 11 på grön bricka men min rad vann tyvärr inte men 2 rader bakom vann.
Temat var 5 S så det var Sonja Aldén, Sanna Nielsen, Shirley Clamp, Siw Malmqvist och Sven-Erik Magnusson.
Det var en jätte trevlig dag och jag tackar Becca och Sofia för dagen.

Sonja Aldén när de övade

Sanna Nielsen


Jag och min bingorad


Ha det bra

Kram kram ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack, själv... Vi hade det riktigt bra!!:D....

Du måste skicka korten till mig:d.d....



Vi ska ju dit den 3 augusti med!!:d....

2009-07-22 @ 16:00:39
Postat av: Carro

Det ska jag göra, men det är inte så många :P

Japp och då kan vi ju hoppas på att komma med igen och vinna denna gången

2009-07-22 @ 21:44:33
URL: http://madebycarro.blogg.se/
Postat av: Maja

Hej!!

Vad då levande bingobricka. Jag fattar inte vad folk mennar med det. Hade dom verkligen levande bricka på Liseberg?

2010-06-18 @ 22:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0