8-10 juli

Förlåt för att jag är så himla dålig på att blogga men jag har inte orkat.
I onsdags så var jag på kräftfestivalen på kvällen med Ewe och det var väldigt mycket folk, träffade bla Mathilda i klassen.
I torsdags så var det dags att jobba igen och nu så säljer jag inga programblad längre utan står bara i sovernirvagnen.
I dag fredag så va jag med Chelsea och det var vääääldigt läänge sen vi va så det var jätte roligt och trevligt.
Sen 18.00 började jag jobba och slutade 21.30.
När jag kom hem stack jag till kräftfestivalen med Chelsea.
Vi hade väldigt roligt.
Tackar Chelsea för en underbar dag och det får inte gå så låångt mellan gångerna.

Ha det bra

Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Svar: jag såg inte dig heller men jag letade efter dig :P

2009-07-11 @ 15:42:21
URL: http://mikaaeelas.blogg.se/
Postat av: chelsss

Åh vad du e braaaa ! <3

2009-07-12 @ 15:11:40
Postat av: Carro

Chelsea: Du är braaaa du med <33

2009-07-13 @ 20:24:08
URL: http://madebycarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0