15-17 juli

Jag vet att jag inte är så bra på att uppdatera er om vad som händer.
I onsdags var det kalas för farfar, det var väldigt god mat och tårta och även roligt att träffa lite släktingar.
I torsdags var jag och hälsade på mormor och så var Emils storasyster Rebecka där så hon klippte mig och det blev bra.
I går så kom Ewe hit och sen stack vi ner till stranden, väldigt varmt och skönt i vattnet var det.
På kvällen grillade vi och sen åkte vi till Varberg och kollade på Weels and wings med pappas faster, kusin och kusinbarn.
Vi satte oss vid Hamnkiosken och åt mjukglass och sen gick vi hem till pappas faster Gun-britt och fikade, då blev det jordgubbstårta och bullar, mums.
Så var väl hemma vid 2.00, men det var väldigt trevlig och det är inte så ofta vi träffas.

Ha det bra

Kram kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0