11 juli

Söv till 11.30 i dag, väldigt gött.
Klockan 14.00 började jag att jobba och slutade 21.30, i dag var folk verkligen inte på köpehumör, men som tur är drabbar det inte mig.
När jag kom hem käkade jag och sen blev det slappa i soffan.
I morgon ska vi ha hemlig dag för min lillebror Jonte som han fick av oss i födelsedagspresent men kan inte berätta vad vi ska göra i fall han skulle läsa detta.
Men på måndag är jag hemma och då ska ni få reda på vad vi hittade på.

Ha det bra

Kram kram ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag vet vad ni ska göra hahahah !!!!

Ikväll är det min tur att jobba!! Men det regnar ju idag.... Inte så kul.. Jag ska sälja programblad idag och stå i sovenirvagnen, för mamma ska jobba idag med!!



Ha det bra, så hörs vi.. Vi måste vara snart!!<3<3<3

2009-07-12 @ 12:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0