1 Juli

I dag har jag suttit inne hela dagen för att jag brände mig i går så jag kände att det var ganska smart att stanna inne i dag.
Vid 15.00 cyklade jag med mamma in till stan för hon skulle börja jobba och jag skulle cykla och lämna mitt kontrakt till Beccas mamma.
När jag cyklade hem höll jag på och dö utav värmen så när jag kom hem så blev det glass.
Vid 20 i 9 så stack jag, Chelsea, Annso och Pernilla ner till Olofsbo för att ta ett kvällsdopp och det var väldigt skönt.
När vi hade badat klart stack vi hem till Chelsea för att kolla på deras kattungar, sjukt söta var dom.
Ännu en bra dag fast kvällen var bäst.
Tack tjejer för kvällen.

Ha det bra

Kram kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0