16 December

Nu var det ju ett tag sen jag bloggade, men nu ar jag tillbaks en stund.
De senaste dagarna har val spenderats pa stranden.
Men igar sa var det mulet sa jag, mormor, Emil och Niclas tog bussen till stan for att shoppa lite, men jag hittade inget. I dag sa har det faktiskt regnat en del pa formiddagen men nu ar solen framme. Sa efter detta blir det val havet. Pa lordag ska vi till Porto seguro, dar ska det vara jette fint. Vi ska vara dar i 4 natter sa vi ar tillbaka dagen innan julafton. Vi far hoppas att det finns datorer dar sa att ni kan höra hur det ar.
Bilder kommer snart för er som vantar.
Ha det bra
Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har jag sökt upp er på google Maps, plus dit ni ska i 4 dar Porto Seguro. Huset ni bor i verkar vara en bit från havet - är det rätt söm jag hittat då? Åker ni buss till stranden då eller ?

Det varkar som om ni har det bra iaf. Kram kram & God Jul till er alla.... Jessica

2009-12-19 @ 20:41:10
Postat av: Svar Jessica

Det kan nog vara ratt som du har hittat. Men det ar inte sa langt ifran havet, vi kan ga dit. Det ar kanske 500 meter ner till havet.

Jada, vi har det bara bra.

Kram kram till er med och GOD JUL <3

2009-12-20 @ 02:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0