11 December

Hej hej!
Nu var det lange sen jag bloggade men hade mycket och gora innan resan.
Nu ar jag i alla fall framme i Brasilien och kom hit i gar.
Ni far forsoka lasa vad det star aven om det kan va lite svart.
Jag har det bara bra. I dag blev det sol och bad. Valdigt skont. Har ar ca 29 grader och det svalkar som tur ar nar man gar i vattnet. Huset vi bor i ar jatte fint med fin havsutsikt. Alla ar vi val lite roda efter dagens solande. Men det ar ju sa i borjan, sen nar vi kommer hem ar vi forhoppningsvis bruna som pepparkakor.
Vi ar 4 timmar efter er i Sverige.
Ha det bra dar hemma sa hors vi
Kram kram♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hoppas du har det JÄTTE BRA, det vet jag ju att du har... Men saknar dig massor<3 Ha det bra <3<3<3

2009-12-12 @ 10:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0