Första skoldagen

Ja då var skolan igång igen och allt börjar bli som vanligt.
Började kl.9.00 i dag och det var riktigt segt att gå upp, men men jag vänjer mig.
Hade följe med Chelsea och hon hade riktig ångest.
Vi började med samling och sen delade de ut lite papper.
De sa att vi skulle va i tre grupper för att vi skulle ta hand om de nya 1:orna på BF, så de skulle lära känna oss lite.
Min grupp bestämde oss för att vi skulle spela kubb och sen en liten samarbetsövning så man slapp vänta på de andra.
Vid 12.30 skulle vi läsa efter schemat så då började vi med matte, det var lite jobbigt att räkna matte det första man gör första dagen i skolan efter sommarlovet men det var bara lite repetion så det var inte så jätte farligt.
Efter matten va det dags för engelska "jippi", jag trodde jag skulle somna för jag var så himla trött men jag höll mig vaken.
Som tur va gick engelska lektionen snabbt.
Efter det var det dags för dagens sista lektion och det var teckenspråk, det var riktigt roligt.
Så när klockan var 16.00 slutade vi för dagen, så det blev en lång dag i dag.
När jag kom hem va ja hungrig och trött så efter jag hade ätit så bestämde jag mig för att gå ut och gå.
Man blir ju trött efter en hel dag inomhus.
Så det blev en promenad till stranden, riktigt gött.
Nu ska jag bara ta det lugnt, blir nog en tidig kväll i dag.

Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Teckenspråk va riktigt roligt:d!! Det blir en tidig kväll för mig med idag:P

2009-08-19 @ 20:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0