31 augusti

Då va denna helgen över och man var tillbaka till skolan.
När jag vaknade i dag då hade jag jätte ont i min svanskota men det hindrade mig inte från att gå till skolan men jag kunde tyvärr inte vara med på det estetiska valet (dans) så jag satt och tittade på.
I dag hade vi svenska med våran vanliga lärare som vi inte har haft på ca 1 år och det var väldigt skönt att ha henne tillbaka för våran vikarie som vi har haft var ingen hit.
När jag och Chelsea cyklade hem så upptäckte hon att hon hade punka på cykeln men det gick bra ändå.
Sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket utan bara tagit det lugnt.
Snart ska jag gå och lägg mig men ni får ha det så bra.
Kram kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0