24 augusti

Ja vi kollade ju på Wallander tjuven i går och den var ganska bra. Kanske lite seg.
I dag var det tillbaka till skolan efter en kort helg.
Började 8.00 i dag med en inställd svenska lektion, jag blir så himla trött på att våra svenska lektioner alltid är inställda utan att vi vet om det.
Nästa lektion började 9.15 så vi kunde haft sovmorgon i stället.
Vi hade estetisk verksamhet i dag för första gången och jag har valt dans, det var ganska roligt men lite svårt att hänga med helt.
Slutade 16.00 och kom hem med huvudvärk och var sjukt trött, så i kväll ska jag lägga mig tidigt.

Hur har eran dag varit?

Kram kram ♥


Kommentarer
Postat av: Casper

Sv: haha aa det får jag väl ha! Men allt för det jävla kaffe late!

2009-08-25 @ 10:12:11
URL: http://caspper.blogg.se/
Postat av: Casper

sv: haha men nu är det slut på det iaf! Jag skriver deras namn nu!

2009-08-25 @ 20:42:20
URL: http://caspper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0