18 augusti

Vaknade vid 7.45 i dag, vet inte varför vi vaknade så tidigt men det gjorde vi och kunde inte somna om.
Vi gick ner och käkade frukost och gjorde oss i ordning.
Vid 9.30 gick vi in till stan för att Becca skulle klippa och slinga sig kl. 10.00.
Vid 12.00 kom Ewe och vid 13.20 var hon klar, det blev jätte fint.
När hon var klar gick vi till Spiran och käkade, börjar ju nästan bli stamis där.
14.20 tog vi bussen till Halmstad för att vi skulle köpa kläder till när vi ska servera på ett bröllop om ca 2 veckor.
Vi gick runt och kollade och kollade och till slut så hittade jag och Becca en svart kjol. Ewe hade reden fixat en.
Vi gick till Mc donalds och åt glass, väldigt gott.
Vid 17.00 åkte vi hem för att Ewe skulle träna och vi kände oss nöjda med köpen.
Jag var hos Becca till mamma kom och hämtade mig vid 21.00 då hon slutade.
Men det har varit två bra dagar med Becca och Ewe ♥

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Mitt hår blev lite ljust:P...

Tack för två toppendagar med er!!!<3

2009-08-19 @ 18:14:41
Postat av: Rebecca

Det blev lite ljust:P...

TAck för två toppendagar med er!!

2009-08-19 @ 18:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0