17 augusti

Vaknade jag vid 9.00 och gick upp för att duscha, göra i ordning mig och käka frukost.
Vid 10.30 gick jag mot Fynda för att träffa Becca och Ewe.
Efter vi varit på Fynda gick vi till Kontorsleverantören för att köpa oss pärmar inför skolan.
När vi var klara där gick jag och Becca till stan och Ewe körde moppe.
Vi gick till Spiran och köpte oss varsin tacowrap och en festis.
Sen gick vi och satte oss i badhusparken och åt, mysigt.
När vi hade ätit klart så stack vi hem till Becca.
Där kollade vi på Bert och sen skulle Ewe hem fast jag söv över där.
Jag och Becca satt och snackade, kollade på friidrott och till slut blev det sängen.

Kram kram ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

En riktigt bra dag mer er!!!

2009-08-19 @ 18:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0