16 augusti

Blev Sjönevads marknad i dag igen fast denna gången med mamma.
Köpte ingenting i dag.
Efter marknaden åkte vi till Mc Donalds och där träffade jag Becca.
När vi kom hem spelade jag kubb med Emil och Jonte.
Snart ska vi mumsa på min björnbärspaj som jag bakade innan.
Då var sommarlovets sista helg över och snart är det skola.
Börjar på onsdag men det ska bli roligt att träffa alla klasskompisar.
Men detta sommarlovet har gått så himla fort. fattar inte vart tiden har tagit vägen.
Någon mer än jag som känner så?

Ha det bra

Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vart har detta lov tagit vägen är en bra fråga.!!!

Det har gått riktigt fort...

Får nästan lite ångest när man tänker på skolan... Tänk om 3dagar sitter man och PLUGGAR!!!... Men ska bli kul att träffa alla man inte träffat i sommar.!!!

2009-08-16 @ 22:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0