14 augusti

I dag så vaknade jag och Chelsea 13.25, det är nog mitt rekord.
Vi gick upp och käkade frukost (för oss och middag för er andra kanske)
Vid 14.00 ringde Annso och frågade om vi ville va med henne och självklart ville vi det.
Vi skulle bara fixa i ordning oss, så Chelsea cyklade hem för att duscha och så.
Vid 15.00 så smsar Chelsea mig och säger att hon inte kan komma för att hon inte mår bra.
Hon tror att hon fått "svininfluensan", men jag tror hon hade sovit för lite i veckan.
Hon får krya på sig.
Men jag och Annso hade det trevligt.
Vi spelade spel, snackade och spelade kubb med Jonte och Casper.
Väldigt bra dag.

Vad har ni goa läsare hittat på i dag?

Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter ju som om jag fick det helt plötsligt ju :O jag frös faktiskt häcken av mig hela kvällen ju XD jesus det e säkert svininfluensan bara för det.. och jag har smittat dig ;D

2009-08-14 @ 23:34:32
Postat av: chelsss

oj det vart från mig xD mitt namn försvann!

2009-08-14 @ 23:35:41
Postat av: Carro

Jag känner ingenting, så smittat mig har du inte gjort <3

2009-08-15 @ 00:00:38
URL: http://madebycarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0