10 augusti

I dag kom mormor kl 9.30 och hämtade mig och mamma för att vi skulle åka och kolla på när mammas kusin Andreas gifte sig.
Bröllopet började kl. 11.00 och det skulle vara hemilgt så det var inte många som visste det.
Det var kanske 12 personer som var i kyrkan och kollade.
Det var ett jätte fint litet bröllop i en jätte fin kyrka som låg i Derome.
När de hade gått ut och vi hade kastat ris på dom så blev det champagne.
Efter champagnen åkte jag, mamma och mormor in till Varberg för att äta och kolla lite.
Var väl hemma vid 15.30 och nu ska jag bara ta det lugnt resten av dagen.

Brudparet


Jag säger tack och hej för mig och önskar brudparet lycka till.

Kram kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0