Varm och skön dag

Hej hej!

Idag så var det skola till 13.15 men jag och Becca stannade kvar för att göra klart vårat arbete om ekologisk mat, 
så nu är det klart och det känns väldigt bra :D
På väg hem hade jag följe med Becca för hon skulle till Fynda.
När jag kom hem tog jag en liten fika och sedan solade jag.
Jag hjälpte även pappa att klippa gräset och det gick riktigt bra :)
Vid 17.15 cyklade jag och Annso till TÄB.
När vi kom dit så grillade vi korv sen spelade vi brännboll som var första gången för i år och till sist åt vi fruktsallad med glass, mums :D
Det har varit en riktigt bra dag med bra väder ca 24 grader i dag, gött :D

Ha det bra så hörs vi i morgon

Kram kram 

  


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det har varit riktigt skönt väder.!!!

2009-04-29 @ 22:18:02
URL: http://madebyrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0