Underbart väder!

Hej hej!

Är det bara jag som blir glad när det är så här fint väder?
Kom hem för en liten stund sedan och har inte gjort så mycket bara suttit i solen lite :D
Skolan har varit bra och gött med helg nu :D
På BKF:en gick det bra och jag fick gjort ganska myket och efter den så hade vi IOS och där jobbade jag, Rebecca och Elin på jätte bra :) tror inte jag har varit så duktig på en lektion på länge :P
I kväll blir det väll att ta det lugnt och jag tror att vi ska grilla, mums :D

Ha det bra så länge så skriver jag mer i kväll

Kram kram ♥



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nej, jag blir med glad när det är fint väder, men det va inte så bra dag idag!!

Ja eller hur vi jobbade på jätte bra.!! Det var länge sedan:P...

Ha en härlig helg!!:D:D<3<33<33

2009-04-24 @ 18:32:57
URL: http://madebyrebecca.blogg.se/
Postat av: ^^

här skulle kommentaren vart :XXD hehe noob^ jag e^^

2009-04-24 @ 22:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0