Tjenixen!

Hej hej!

I dag har det ju varit jätte fint väder och ganska varmt.
Hade sovmorgon idag inte fel, började 11.00 :D
Vi började dagen med teori i idrott, det gick ganska fort och var lite svårt att hänga med men men.
Efter det var det dags för lunch och sedan tråkig engelska och till sist avslutades skoldagen med matte men det gick inte så bra för det var svårt att tänka när man är trött så vi slutade 15.45 idag inte så jätte lång dag.
Efter skolan gick jag till banken och mötte mamma och Jonte för att sätta in pengarna som jag fick i födelsedagspressent och även i julklapp :P
Efter banken blev det Kullens skor men hittade inget roligt. Där träffade jag Elin :D
Efter Kullens åkte vi till Willys för mamma skulle handla lite och de hade billigt godis så jag passade på att köpa :D
Sen körde mamma mig till skolan så cyklade jag hem, åt lite godis innan jag cykla så det skulle gå snabbt hem :P
När jag kom hem åt jag korv med bröd och nu sitter jag här och skriver :)



Ha det bra så skriver jag nog mer sen

Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Härlig dag du har haft.!!

2009-04-23 @ 20:44:17
URL: http://madebyrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0