Tisdag

Hej hej!

Idag började man klockan 9.30 och det var ju inte fel med sovmorgon :D och slutade 12.20 inte fel det heller.
Efter skolan åkte jag till mormor för att lämna min kamera för att hon ska åka till Holland och ska låna den då.
Den behövdes laddas så vi satte den på laddning och så funkar inte den jäkla laddaren så jag får åka dit i morgon igen
och lämna min andra laddare :P. Hatar när det tekniska inte fungerar.
Men annars har dagen varit bra :D
Fint väder med fast lite kall vind, men det ska man inte klaga på.

Ha det bra så kanske jag skriver sen 

Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Casper

haha Carro det är du so inte kan det tekniska. Det fanns säkert en logiskt förklaring till att den inte funkar! xD

2009-04-21 @ 19:39:24
URL: http://madebycappe.blogg.se/
Postat av: Casper

Svar från min blogg: Nej det var inte inför konfirmationen. xD

2009-04-21 @ 20:53:47
URL: http://madebycappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0