Tisdag!

Hej hej!!

I dag var det ingen skola för att på den ena lektionen fick vi kompentionsledigt och den andra så skulle läraren på någon utflykt med en klass,
men på den lektionen vi fick kompentionsledigt på vi håller på med ett grupparbete där ska vi göra om ett område som vi har fått och vi har Spritrakan (för er som inte vet vart det är så är det vid Skrea strand)
så vi skulle dit och kolla kl.9.30 så det var det ända.
Efter det cyklade jag till skolan för att hämta lite saker att plugga på :P
Så idag blir det väll till att plugga :P

Ha det bra så skriver jag nog mer i kväll

Kram kram ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag skulle med behöva plugga men det blir ju aldrig av!!

2009-04-28 @ 13:31:16
URL: http://madebyrebecca.blogg.se/
Postat av: Casper

Vad alla pluggar! Orka liksom! Okej jag erkänner jag pluggar 100 gånger mer än vad ni gör! xD

2009-04-28 @ 15:59:37
URL: http://madebycappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0