Söndag

Hej hej!

Kom hem för en liten stund sen, har varit ute och gått med Becca och Jonte.
Ungefär vid 17.30 frågade Becca om jag ville gå ut och gå med henne och det ville jag, Jonte ville oxå hänga med och det fick han.
Vi möttes vid Fynda och gick sen en runda.
Innan idag så har jag inte gjort så mycket, ungefär vid 12.00 åkte vi till Varberg för att hämta batteriet till min kamera och kom hem vid 16.00, då somnade jag i soffan :P och sen när jag vaknade så frågade ju Becca om jag ville ut och gå med henne.
Det var jätte skönt att vara ute och gå :D, det får vi göra om.

Ha det så bra

Kram kram ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja, det var jätte skönt.!!

Jag gick hemifrån kl. 18.00 och kom hem kl 20.35.. Det blev en lång runda för mig.!!<3

2009-04-26 @ 20:59:27
URL: http://madebyrebecca.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar: Ja, det blev det verkligen :D <33

2009-04-26 @ 22:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0