Shopping

Nu har jag lagt in bilderna på datorn :P
Här kommer bilderna på vad jag köpte:

Från Gina tricot  (den är ljus blå men det syns inte så bra)


Även denna köpte jag på Gina tricot  (den är ljus grön men det syns inte så bra)


Denna färgglada tröja köpte jag på H&M


Köpte även en vanlig vit t-shirt på Gina tricot.
Detta får avsluta en super bra dag men en super duper bra person <33

I morgon är det min födelsedag så då blir det väll lite bloggande på vad jag får.

Ha det bra och sov gott 

Kram kram ♥



Kommentarer
Postat av: chelsea lussekorv...

diggar allt men den vita klänningen e sketa shnygg ! En riktigt carro klänning ! Lavv youuu ! <3

2009-04-15 @ 22:56:52
Postat av: Jonte

snygga :D , GRATTIS :D

2009-04-16 @ 10:14:49
URL: http://joooonte.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Super duper snygga kläder köpte du.!!:d..Och det passade sjukt bra på dig.!!

Du är med en super duper bra person.<3<3<3 LOVE YA..:D

2009-04-16 @ 10:17:36
URL: http://madebyrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0