Överraskning

Hej hej!

Förlåt att jag inte har skrivit på några dagar men nu så.

I fredags skulle jag ju till Becca och när jag kom dit sa hon att vi skulle gå till baksidan och det gjorde vi och där står
Chelsea, Annso, Pernilla och Ewe och blåser serpentiner på mig och säger grattis, jag blev verkligen överraskad.
Jag trodde att det bara skulle vara jag och Becca och så är alla andra där, lite chockad blev jag allt :P

Vi började med att äta pizza sedan blev det kubb, spel, Tv, Sing star och sedan en film vid 1.00 som slutade med att alla sov i soffan :P

Jag, Chelsea och Annso sov över men Pernilla och Ewe åkte hem.
På morgonen blev det frukost och sedan spel och kubb.
Här kommer lite bilder från kvällen:

Välkomsdrinkar som Ewe hade fixat :D


De hade gjort fin i uterummet med ballonger och serpentiner


Denna berlocken fick jag av tjejerna :D


Pizza :D


Kubb =D


Spel (Pratmakarna)


Jag och Chelsea sjunger Sing star :P





Det var ett jätte bra överraskningskalas, det bästa kalas jag någonsin haft.
Jag tackar er för detta, väldigt lyckat tycker jag :D

Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vilken tur att du tyckte om det,!!

<3<3<333

2009-04-19 @ 13:36:30
URL: http://madebyrebecca.blogg.se/
Postat av: chelsss

ne va söt du e ! Nu börjar jag nästan gråta <3<3<3

2009-04-19 @ 16:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0